2015-03-27 12:04
#Пісочниця у житті мам та дітей.
#ДитячийМайданчик - другий соціальний осередок в житті дитини (після сім'ї), з яким йому доводиться ознайомитися і де він вчиться нормам поведінки і співіснування в суспільстві. Ще до того, як дитина потрапляє у ясла, вона вже має товаришів з "пісочниці", з якими ліпить пасочки, обмінюється іграшками. Саме тут важливо вже навчити дитину ділитися, вибачатися, товаришувати, чемно спілкуватися.
Крім того, проводити час на майданчиках корисно і батькам. Тут мами знайомляться, спілкуються, обмінюючись корисною інформацією і досвідом.
Саме на дитячих майданчиках можна дізнатися усі новини з дитячої поліклініки, з садочків, району, міста, країни і світу.
6

Коментарі 38

  • 2015-03-27 12:47
    А ще скільки нових знайомств можна отримати))) Я коли починала гуляти з синочком взагалі нікого не знала, а тепер море знайомих, ну і нові інтереси звичайно)))
    • 2015-03-27 12:47
      Гарні у вас майданчики, у нас схожі але не такий вибір
      • 2015-03-27 14:21
        спасибо выборам :))) как только выборы так кандидаты в рай.депутаты начинают что-то делать для района. Самое модное: новые площадки. :)))
        • 2015-03-27 15:13
          А у нас ще майданчики для собак)))
          • 2015-03-27 16:48
            Ничего себе! А мы не заслужили для собак, только всё лучшее детям :)
            • 2015-03-29 12:32
              І ще підписи на один збирають)
    • 2015-03-27 14:22
      Это правда. Список телефон.номеров вырос в разы :))
  • 2015-03-27 20:01
    Особисто я майданчики ненавиділа і практично ніколи на них з дитиною не гуляла. Виключення — пісочниця біля мого будинку, яку ми разом з сусідами зробили власноруч. А ще дітям влітку виносили басейн надувний. Я на першому поверсі, то частенько ще на всіх могла їжу приготувати і малюки за столиком надворі обідали.
    • 2015-03-27 20:08
      Вот это классно! Мне бы тоже так хотелось, но здесь каждый сам за себя или пользуется чужими трудами за спасибо и в ответ ничего. Я не могу сказать, что в "засос" общаюсь со всеми мамашами, вижу как каждая гребёт под своего ребенка (частые выяснения отношений), но поддерживаю отношения.
  • 2015-03-27 21:35
    На детских площадках не только детям, но и их родителям (некоторым) очень полезно было бы поучиться правилам и нормам поведения! Почему-то сейчас многие мамы такие эгоистки, считают, что вся жизнь должна крутиться только вокруг их дитяти! Мы-то из возраста песочниц уже давным-давно выросли, теперь сталкиваюсь с другим непонятным мне явлением. Катаемся на велосипедах за городом, но туда же ещё надо как-то проехать через сам город! А в городе везде мамочки с детками, во всех парках, на всех тротуарах, причём, дети сами по себе гуляют, мамы тоже ходят кучками, о своём болтают. Итак плетёшься еле-еле на том велосипеде, лавируешь-лавируешь, и хоть бы кто взял своего ребёнка за руку! Стоят себе дальше, наблюдают со стороны за происходящим! Наверное, только и ждут чьего-то неосторожного движения, чтобы накинуться с криками! Ну это я так, о своём, о наболевшем))) скоро же открывать велосезон)))
    • 2015-03-27 21:51
      :))) Осторожно, Иннусь, тут мамашки собрались, которые и по интернету шины твоему велосипеду спустят! :))) Но ты права (частично).
      • 2015-03-27 22:05
        Может, у меня расчёт такой хитрый!))) Чтобы услышали и увидели ситуацию с обеих сторон)) А велосипедистов у нас (не знаю, как у вас) с каждым годом всё больше и больше!!! В принципе, это радует - молодёжь (и не только) "подсаживаются" на здоровый образ жизни, а не на пиво, сигареты и боюсь произнести вслух что ещё)))
        • 2015-03-27 22:07
          Это правда, но у нас велосипедисты ездят по проезжей части. Но задумываться должны конечно и мамы, и велосипедисты о своей адекватности. Всё же дети - непредсказуемый народ.
          • 2015-03-27 22:11
            Да я согласна абсолютно с тобой, но меня просто поражает, когда ребёнок несётся под колёса, я останавливаюсь, а мамаша как ни в чём ни бывала стоит молча смотрит и плюхает дальше свои семки!
            • 2015-03-27 22:27
              :))) а она должна была напасть на тебя?! пусть лучше плюхкает семечки, чем с руганью несётся. шучу я. Это ненормально. Я полно таких историй знаю, но лучшим выходом есть для тебя (рьяной спортсменке и велосипедистке) - подъехать к мамашке и объяснить опасность. Скорее она возмутится, но на следующий раз очнется. Главное, самой не нервничать при разговоре. Успокоительное тебе в помощь. :)))
              • 2015-03-27 22:35
                Да ну, зачем сразу нападать на меня)))) можно ведь хотя бы окликнуть своего ребёнка или придержать его) А то нам хоть по воздуху лети на велосипеде до места назначения))))
                • 2015-03-27 22:36
                  по проезжей части. :)
                  • 2015-03-27 22:45
                    Так нету её, от моего двора только центр города - площадь, парки, аллеи!!! мы в таких обстоятельствах согласны считаться с интересами окружающих, а они - нет(( Реально, пока выедешь оттуда (каких-то 3-4 минуты всего лишь), и кататься перехочется)))
                    • 2015-03-27 22:45
                      Правда, ещё не перехотелось ни разу))) понервничали - и вперёд)))
                      • 2015-03-29 12:36
                        вот-вот, а у нас еще и велосипедная дорожка есть))) Так что приезжайте к нам)))
                    • 2015-03-31 17:41
                      Я швидше за все відношуся до мамочок із дітьми, але дуже вас розумію. Я не ідеальна мам, але завжди тримаю своїх дітей за руку і ніколи не спускаю їх із поля зору. Я і сама досить зла на таких мам, котрі займаються чим небудь, "гуляючи із дітьми", тільки не своїми дітьми, а останні в свою чергу витворяють все, що їм хочеться. І це ще не найгірше: вони можуть і не помітити як дитина, наприклад, може вибігти на проїжджу частину чи кинутись під велосипед (як у вашому випадку). То ж я дуууже вас розумію.
  • 2015-03-28 14:46
    Ох, болюча тема пісочниць! Є майданчики, які загороджені сіткою, там як на ваших фото - багато усякого начиння, але й відвідувачів тьма. Мамашки прото стоять купками і спілкуються із семками, і малеча сипле пісок одне одному за комірці. Ну те це ще півбіди, аби не билися) А от увагу на своїх дітей звертають не всі. На горці якась нечисть виламала декілька сходинок, малечі ж не пояснис, що впадеш-не лізь туди. От і приходиться 2-3 сумлінним батькам оберігати всіх тих, що таки дістались горки. І байдуже, що там не тільки твоє. Впаде - шкода кожного. Ловиш дитину, яка застяла ніжкою в дірці і падає з висоти в півтора метри, а мамаша підлітає з криками - нащо чіпаєте мою дитину. Намагаєшся пояснити - для того, щоб ви у травмпункт не їхали - неа, не розуміє, репетує на весь майданчик. Кажеш - ну будь-ласка, ваша хай падає, ще голосніше волає - нащо ви таке кажете. От і як тут бути? 
    P.s.Стосовно велосипедів. У Європі передбачені велосипедні доріжки, і боронь Боже тебе, лихо, що пересувається на своїх двох, зупинитись і роззявити рота на архітектурний ансамбль) З цих нешироких жовтельких смужок роблять культ ще більший, ніж з автомобільних трас. Але я вважаю, що й нам варто то запозичити!)
    • 2015-03-28 15:01
      Да, нам много чему нужно поучиться у европейцев... а что касается площадок: увы, вы правы. Иногда становится страшно, от мысли сколько всё таки неадекватных людей вокруг нас. На площадках я адаптировалась быстро: никаких задушевных разговоров, все вопросы, которые хотелось бы выяснить, выясняю по телефону и с подобными балаболящими мамашками не стою - некогда мне за ребенком. Тьфу, тьфу, но мой сын спокойный (относительно) мальчик и ни с кем не конфликтует (это его постоянно пытаются обидеть, что-то забрать, толкнуть, но я всегда рядом и прихожу на помощь). Не знаю почему, но мне из родителей никто замечаний не делал и рот в мою сторону не открывал, хотя были разные ситуации: и замечания делала другим детям, родителям, и игрушки выдирала свои (в прямом смысле) из рук детей. Наверное давлю авторитетом :))))))) и молчанием (никто ничего обо мне не знает, потому и мнения сложить не могут).
  • 2015-03-28 22:52
    )) Вибачте, якщо когось ображу, я поки що без дітей, тому не зовсім розумію оте пісочне братство. Більшість мамаш мені нагадують курятник - стоять кучкою, квокчать і сємки плюють... а потом в тих шкарлупках їх же діти і граються. А ще цигарки, випивка... ніякого виховання, мат-перемат, мені б навіть страшно було вести дитину в таку компанію.
    • 2015-03-28 23:03
      ну не все же такие... вы увидели некоторых, но есть же и другие. не все одинаковые. кроме того, всё равно польза есть от таких "курятников", ведь потом так всей кучкой ведут в одну группу, помогают друг другу и т.д.
      • 2015-03-29 20:45
        Я не хотіла нікого образити. Просто, напевне, погане гарно помічається ззовні, а от коли попадаєш всередину, то вже й взнаєш переваги.
        • 2015-03-29 20:54
          :)) Танюш, никто и не обиделся. Я также вижу всяких мамаш и не оправдываю их поведение, но не все такие.
        • 2015-03-31 17:46
          Я би сказала, що бувають різні компанії. Частіше й дійсно можна зустріти таких, про яких ви написали, але і бувають нормальні культурні групки мам :) Особисто я, признаюся чесно, взагалі гуляю або сама з дітьми, або лише сім'єю, або із друзями. Колись встрягла в таку компанію в дворі, що до тепер спекатися не можу. Добре, що ми переїхали звідти...
          • 2015-03-31 19:16
            Ого, тут вже прямо жахи починаються))
            • 2015-03-31 19:20
              Та не те щоби жахи :), але іноді на перший погляд звичайна людина потім може виявитися аж дуже неприємною і нетактовною особою.
              • 2015-03-31 19:36
                Буває... ніхто від такого не застрахований. Рада, що Вам вдалося її спекатись)
                • 2015-03-31 19:38
                  Ну, майже...час від часу дзвонить і в гості напрошується, а мій чоловік її просто терпіти не може, вибачте за відвертість :)
    • 2015-03-29 12:55
      Так, ви праві, є різні ситуації, є різні батьки, я коли починала гуляти з Матвієм, то придивлювалась до мамочок. Спочатку оцінила ситуацію, потім деяких кандидатур, видно одразу хто чим дихає, а потім познайомились і в нас вийшла непогана компанія, коло нашого спілкування 7 чоловік, не скажу що ми кожен раз всі зустрічаємось, але частенько буває і таке, а частенько і самі гуляємо)))
      • 2015-03-29 12:57
        А ще мені добре тим, що завжди можу у когось шось запитати, бо всі трохи старші, то консультації завжди можливі)))
        • 2015-03-29 15:44
          вот и я об этом: если чего-то не знаю, что где происходит, то обязательно узнаю у мамочек. :)
          • 2015-03-29 16:01
            І новин не потрібно)))
  • 2015-03-29 14:10
    В мене склалась така ситуація, що в компанію мамаш з дітьми ровесниками нам я потрапила не одразу після народження, а прийшла до колективу, що вже був, коли малому було пів року. Тобто я була новачком серед них. Зараз нам рік і 11, і всі вони до сих пір звертаються до мене на Ви.) Майже постійно разом гуляють 5 мам і один декретний тато. Ось про нього можу сказати лише одне: заздрю його жінці. Коротше так: поки мамки тусять окремо від своїх чад, "наш декретний" тато, зібравши всіх, хто хотів, до купи, і щось показує-розказує-малює-стрибає-повзає разом із дітьми. І соплі витре, і коліна обтрусить, і насварить за пісок в очі, і таке інше. Він не ділить моє-не моє падає-ловить усіх. Часто з ним ловимо на пару всіх на горці. Коли він на площадці - мамки відпочивають. Але є і повні неадеквати, куда ж від них. Аж дивуюсь - для чого їм взагалі те дитя.
    • 2015-03-29 15:49
      хорошо, что на наших площадках таких пап нет, а то мамки бы вообще расслабились. Я также всех на "Вы" называю. И меня также на "вы" называют, но не все. Но и тех, кто мне "ТЫкает", я на "Вы" называю всё равно. Для меня "Вы" - это дистанция и я намеренно её держу. И я также пыталась смотреть за всеми одновременно, но поняла, что когда я отвлекаюсь на других, то мой ребёнок страдает (упадет, толкнут и т.д.), поэтому перестала обращать внимание на остальных. Обращаю только тогда, когда может пострадать мой ребятёнок от них и все.

Наступний запис

2015-03-26 12:52

#Суп "ясне сонечко"

9
12

© 2010 - 2024. Всі права захищено.