Психологія

Група, учасників: 45
2015-05-26 23:47

Закоханість і кохання. Невже ступінь закоханості можна виміряти?

На ці думки мене наштовхнули закохані парочки біля нашого будинку. Відразу згадалися побачення, поцілунки, зітхання... Як це було. Ммм... Але зараз у відносинах є щось інше. У них немає тієї пристрасті, яскравих відчуттів, новизни, але... Є відчуття рідної і близької тобі людини, без якої ти вже не ти. Ти говориш інколи, як він, готуєш те, що він любить, дивишся на дитину і бачиш у неї його... Все життя тепер переплетене з ним... Так, ти знаєш його на всі 100, та й в мені вже немає тієї загадки, але ми рухаємося разом до однієї мети, ми живемо одним організмом - сім'єю. Але іноді хочеться знову зануритися в ті відчуття, пережити ті емоції, які переповнювали в період закоханості. Іноді таке відбувається, особливо після довгої розлуки.
Ось дивишся на цих закоханих діток і думаєш, невже закоханості вже в нас немає? Зрозуміло, що любов - це вище, це міцніше, це назавжди, але де ж вона - закоханість?
Вирішила провести тест, який попався недавно на очі. Спробувала виміряти ступінь закоханості. Суть тесту в тому, що ви оцінюєте, як довго ваша половинка дивиться на вас при розмові. Зазвичай люди дивляться один на одного 30 відсотків від часу бесіди. А ось закоханий дивиться в кілька разів більше, десь приблизно 80 відсотків. Поговорила з чоловіком після роботи, засікла час і поспостерігала за ним. Він дивився десь 10 хвилин з 15 хвилин нашої розмови. Це 67 відсотків. Ось тепер і думаю, закоханий чи ні ;-)
13

Коментарі 49

  • 2015-05-26 23:53
    Интересный и романтичный рассказ. А вот тест странный. Я люблю всегда смотреть на собеседника (так видно его реакцию)... Особенно люблю смотреть в глаза... Надо теперь быть внимательней, а то кто-то решит, что я влюбленна и сама того не узнаю)))
    • 2015-05-28 13:18
      Может и правда тест странный. Автор Зик Рубин. Радует, что может и правда все ок, любит :-)
  • 2015-05-27 12:48
    А я навпаки не можу дивитись у очі співрозмовника, мені весь час стає якось ніяково. Або я починаю думати, що давлю на нього своїм поглядом і, в решті, забуваю, що хотіла сказати, опускаю очі чи дивлюсь на свої руки. Напевне це не дуже добре.
  • 2015-05-28 09:04
    Очі в очі дивляться закохані один на одного і це закоханість. Але з віком це вже інший погляд один на одного. Я дивлюся на свою половину і бачу як він втомився, але іноді не потрібно слів і все ясно як пройшов день і що його турбує. Навіть якщо він посміхається, то очі всерівно видають, бо це ті єдині і улюблені очі. Тому я думаю, що не обов'язково дивитися дуже довго один одному в очі, щоб любити один одного ....
    • 2015-05-28 13:12
      Все... Більше не думаю про це... То любов!
      • 2015-05-30 12:13
        Молодець!!! Так і є!
  • 2015-05-28 09:44
    Як Ви точно все описали)) Іноді справді хочеться повернутися в той час, коли відносини тільки починалися - забутися про побут, про проблеми, просто летіти на побачення і кожну хвилину чекати дзвінка)) Хочеться загадок і відкриттів, несподіванок і екстриму)) А потім зариєшся в обійми, пригрієшся під бочком і думаєш - то ж і так добре, спокійно і впевнено) 
    А на рахунок того, скільки дивляться один на одного люди - я завжди спостеріагаю за співрозмовником, адже по міміці, погляду і жестах можна зробити набагато більше висновків, чим по тому, що людина говорить.  
    Зі школи пам'ятаю уривок з "Майстра та Маргарити":  
    "Поймите, что язык может скрыть истину, а глаза — никогда! Вам задают внезапный вопрос, вы даже не вздрагиваете, в одну секунду вы овладеваете собой и знаете, что нужно сказать, чтобы укрыть истину, и весьма убедительно говорите, и ни одна складка на вашем лице не шевельнется, но, увы, встревоженная вопросом истина со дна души на мгновение прыгает в глаза, и все кончено. Она замечена, а вы пойманы!"
    • 2015-05-28 13:15
      Ви небезпечний співрозмовник))) Не приховаєш нічого. А по-поводу невербального спілкування, дійсно, ми десь 80 відсотків інформації видаємо мімікою, жестами і т.д.
  • 2015-05-28 10:43
    Дивитися довгий час в очі одне одному і не відводити погляду дійсно можуть лише закохані люди і як прикро, що з часом такі ніжні моменти кудись пропадають :(
    • 2015-05-28 12:07
      почему только влюбленные? уверенные или даже самоуверенные люди комфортно себя чувствуют глядя в глаза.
      • 2015-05-28 13:16
        Это из личного опыта? Ты про себя написала. :-)
      • 2015-05-28 13:16
        Ой, я забула, що Ви теж так можете :) Але в цьому випадку немає тої ніжності і теплоти, яка присутня у поглядах закоханих :) Напевно, саме по цих критеріях треба аналізувати такі тривалі погляди.
        • 2015-05-28 13:27
          Мы говорим о паре или вообще о разговоре мужчин-женщин? Если второе, то когда вообще мужчина вас никак не интересует, неужели вы разговаривая с ним (и при этом вы видите в нем просто собеседника без половых признаков) будете отводить глаза?
          • 2015-05-28 13:29
            Я задумалася... Швидше за все, якщо мені чоловік-співрозмовник подобається, то я буду на нього витріщатися і ще й "либитися" :)
            • 2015-05-28 13:35
              А как же на работе? Вы что, с собеседником разговаривая, не смотрите на него?
              • 2015-05-28 13:50
                Розмова завжди передбачає якусь долю обміну поглядами, тому я й кажу, що тут варто виміряти не лише його тривалість, а наявність в погляді інших факторів. От на чоловіка, який подобається жінці при одній і тій розмові вона буде дивитися по іншому як на того, котрий їй байдужий.  
                Пишучи свій найперший коментар я, після прочитання такої ніжної статті, думала саме про погляди як у закоханих.
          • 2015-05-28 13:30
            Якщо говорити про пару - то такі ніжні моменти найчастіше бувають в період закоханості або в інтимні моменти, бо як не крути з часом у багатьох пар не має ні часу ні бажання не те що тішити одне одного ніжними поглядами, а й взагалі розмовляти.
            • 2015-05-28 13:34
              ну почему нежными сразу? уважительный, внимательный, заинтересованный беседой...
              • 2015-05-28 13:44
                Так, якщо є зацікавленість одне в одному і повага в сім'ї - то саме такі буде! А якщо обоє настільки замучилися після роботи, а й більше того - якщо так звикли одне до одного, що й не помічають, то й не буде наступних поглядів "уважительный, внимательный, заинтересованный беседой..." Зразу уточню, що не беру це лише із особистого досвіду, а в основному із інших джерел, навіть із дискусій на цьому сайті.
                • 2015-05-28 13:48
                  хммм. речь то идет о определении любви/влюбленности по взглядам (продолжительности). уважение и т.д. то, что я перечисляла, не относятся к любви/влюбленности.
                  • 2015-05-28 13:53
                    Але вони теж присутні в поглядах закоханих!
                    • 2015-05-28 13:57
                      так не, не о том. продолжительность взгляда на противоположный пол могут быть вызваны разными причинами. мы же не говорим о том КАК смотреть, а о том сколько смотреть и причины этому. я заинтересована разговором, я воспитана так, я задумалась, и т.д. потому.
                      • 2015-05-28 14:07
                        Так, ми говоримо про тривалість погляду, але я висловила думку, що не можна судити лише по одній тривалості погляду, такі висновки не будуть об'єктивними, а потрібно враховувати також інші фактори. Саме тому я і почала писати про те "КАК смотреть".
                        • 2015-05-28 14:09
                          аааа.
                          • 2015-05-28 14:19
                            Так от помаленько в процесі розбираємося що і до чого :)
                      • 2015-05-28 14:14
                        От Ви пишете про причини дивитися в очі співрозмовнику "я заинтересована разговором, я воспитана так, я задумалась, и т.д...", тому можна говорити, що одна тривалість погляду не є критерієм закоханості. Але якщо вже говорити про такі погляди як описано у статті - то звісно ж тривалість тут говорить про любов у подружжі чи парі!!!
                        • 2015-05-28 14:16
                          Скажу ще, що ТАК (довго, ніжно, уважно, з повагою, із зацікавленістю) дивитися в очі одне одному як закохані не зможе ні один навіть самий уважний і приємний співрозмовник :)
                          • 2015-05-28 14:22
                            это да, но слышит ли он, о чем идет разговор? )))))))
                            • 2015-05-28 14:34
                              О, це зовсім не важливо! :)
                        • 2015-05-28 14:20
                          согласна, что важно еще и КАК смотреть. я не нашла в статье никаких намеков на то, что должны быть какие-то необычные взгляды... Муж пришел с работы и происходит обычный разговор между супругами, длительность которого берется за 100%, а продолжительность взгляда анализируется. Я не нашла ни строки о чем-то еще.
                          • 2015-05-28 14:45
                            Ні-ні, там не написано про те як треба дивитися, це все мої домисли і уява (після прочитання першого абзацу статті), котрі я викладаю тут. От читайте ще раз про "відчуття рідної і близької тобі людини", "Все життя тепер переплетене з ним" і т.п. - хіба в цьому випадку може бути байдужий погляд? Мені навпаки одразу уявляється такий теплий, закоханий... І хоч автор викладає тут деякі свої сумніви щодо наявності закоханості, я думаю переживати через це не треба. Говорять, що закоханість проходить, а появляється зріла любов і мабуть, саме вона панує у їхньому подружжі. 
                            P.S. Читайте между строк :)
                            • 2015-05-28 16:16
                              :))) то вы уже размечтались )
                              • 2015-05-28 16:23
                                Трохи є :)
          • 2015-05-28 13:37
            Ох, не дають мені спокою ці погляди :) Беру ситуаціяю, коли я розмовляю із людиною - чоловіком, який не подобається і не цікавить мене, а по справі розмовляю з ним, то звісно, що теж буду дивитися на нього. Але тут варто підключити такі фактори як важливість чи серйозність розмови. Чим серйозніша тема розмови тим уважнішим і тривалішим буде погляд, на мою думку.
            • 2015-05-28 14:05
              А якщо у моєму випадку? Коли ми розмовляли так про побутові речі, ні про що... Погляд був середньої тривалості
              • 2015-05-28 14:52
                Думаю, що любить :) Можна ще припустити варіант, що він аж надто вихована і культурна людина, яка поважає Вас і тому не може собі дозволити " ловити гав" під час розмови. Тому я і зробила висновок, що будемо судити по якості погляду, а не по тривалості :) Та, судячи по вашій статті між вами панує особливий зв'язок і не варто переживати.  
                Я от планую теж сьогодні провести такий експеримент заради цікавості:)
                • 2015-05-28 15:09
                  О! Давайте, потім розповісте!!!
                  • 2015-05-28 15:16
                    Обов'язково! От тільки впевнена, що результат буде гіршим ніж у Вас, аж надто добре я знаю свого чоловіка - він аж ніяк не належить до категорії уважних співрозмовників :(
  • 2015-05-28 13:36
    Ох, не дають мені спокою ці погляди :) Беру ситуаціяю, коли я розмовляю із людиною - чоловіком, який не подобається і не цікавить мене, а по справі розмовляю з ним, то звісно, що теж буду дивитися на нього. Але тут варто підключити такі фактори як важливість чи серйозність розмови. Чим серйозніша тема розмови тим уважнішим і тривалішим буде погляд, на мою думку.
    • 2015-05-28 13:37
      Не там прокоментувала :)
    • 2015-05-28 13:45
      А если у вас мужчина-собеседник не вызывает вообще никаких эмоций... зашел себе какой-то, вы его сразу в какую-то группу определите (нравится/не нравится)? Я так поняла, что у меня просто такое свойство личное: воспринимать каждого мужчину/женщину сначала как людей без половых признаков. особенно, если это на работе. Кроме того, когда я разговариваю, мне оооочень важна реакция на мои слова, потому я просто не могу себе позволить упустить выражение лица, реакцию. И не особо располагаюсь к людям, которые избегают взглядов (всегда должна быть для этого причина). И чем больше избегают взглядов, тем любопытнее причина этому. )))
      • 2015-05-28 13:57
        Копирсаюся в собі, уявляючи і пригадуючи такі буденні ситуації, що зазвичай і не звартаєш уваги як ти поводишся в той момент - аж смішно!
        • 2015-05-28 13:58
          :))) вот так насильно вы станете лучше себя знать ))))
          • 2015-05-28 14:17
            Довго прийдеться копирсатися :) А ще й крім мене, багато народу про це дізнаються. Так що приховаю я деякі моменти :)
      • 2015-05-28 14:03
        Відбувається все приблизно як і Вас, але з часом (якщо продовжується спілкування) якось підсвідомо ти розумієш чи подобається тобі цей чоловік, та й взагалі будь-яка інша людина. Коли вже аж дуже хтось подобається тоді спілкування (у відповідній обстановці) вже межує із фліртом - то я не про себе, а в загальному :) Так відбувається коли люди закохуються.
        • 2015-05-28 14:14
          я думаю, что вы на редкость честны с собой, в первую очередь, в ответах. и классно, что вы отвечаете анализируя и синтезируя, так очень интересно общаться, а не общие занудные общепринятые стандартные ответы пишите.
          • 2015-05-28 14:58
            Дякую, сприйму як похвалу :)  
            Я от часом думаю, а не забагато я інколи аналізую деякі речі, може сприймати все простіше?
      • 2015-05-28 15:02
        Так, досить поширена думка, що той, хто або часто відводить погляд або не насмілюється підвести очі, щось приховує або просто бреше. Та є ще категорія досить несміливих чи й навіть сором'язливих людей, тому тут варто бути обережним аби когось не образити незаслужено.
        • 2015-05-28 16:25
          да, правда + неуверенность в себе, страх перед собеседником.

© 2010 - 2024. Всі права захищено.