2015-04-01 16:02
Недавно прочитала цікаву статтю на тему стосунків між закоханими :) В ній йдеться про те, що #закоханість ще аж ніяк не є справжньою любов'ю, для досягнення котрої потрібно пройти 7 етапів дозрівання відносин. Весь цикл котрих можливо подолати приблизно за 12 років. Стадії любові наступні: ЗАКОХАНІСТЬ, ЗВИКАННЯ (насичення з подальшим перенасиченням), СВАРКИ (стадія відрази), ТЕРПІННЯ, СЛУЖІННЯ, ДРУЖБА, #ЛЮБОВ .
Отже, це довгий та не безперешкодний період, і долають його одиниці. Говорять, що #кохання живе лише три роки, але можна припустити, що саме закоханість триває протягом цього періоду. І, відповідно, більшість пар розходяться на межі другого і третього етапів. Саме через це і здається мені, що якась логіка в цій теорії є :)
4

Коментарі 27

  • 2015-04-01 17:07
    Так, я теж читала про "любов живе три роки", причему в якомусь чоловічому журналы)) Доречі, там все було дуже переконливо описано с точки зору хімічних процесів в головному мозку. Я принаймні повірила)) Але вважаю, що кожна пара - це окремий випадок, і життя все одно ставть свої акценти)
    • 2015-04-02 11:18
      Цілком очевидно, що у кожних стосунках спочатку виникає закоханість і це дійсно найкращий і частково безтурботний період, а потім починається рутина, буденні справи, сімейні клопоти і т.п.. І саме в цей момент більшість думає, що любові вже немає. А насправді тут проблема не в любові, а в тому, що ми не вміємо будувати стосунки із людьми. А саме ця закоханість якраз може і тривати біля 3- років :) та це моя думка.
  • 2015-04-01 19:01
    По-перше, в кохання з першого погляду я і сама не вірю. Нісенітниці це все. По-друге, закоханість і справжнє кохання, правда, це різні речі. По-третє, вислів "кохання живе три роки" - неправдивий і недоречний для людей, котрі не одне десятиліття кохають.
    • 2015-04-02 11:25
      Так, ці люди разом долають всі труднощі, котрі можуть спіткати будь-яку сім'ю. Вони разом дорослішають, набираються досвіду і з висоти прожитих років, ці всі труднощі, котрі постають перед молодими сім'ями на початку сімейного життя, здаються для них аж ніяк не такими, через які варто розлучатися. Та не про всі пари, котрі прожили разом багато років можна так сказати, багато із них живуть або заради дітей, або так привикли і розлучення , наприклад, їм може бути не вигідне в плані кар'єри. Часто живуть ось так і терплять одне одного.
  • 2015-04-01 19:15
    Абсолютно згоден, що далеко не кожна закоханість переростає в любов. Але багато з чим я не згоден. Про термін в 12 років, наприклад. Все це у різних людей по-різному, не вірю я в якісь точні терміни. Та і кохання з першого погляду буває, і це прекрасно) 
    Ще я не згоден зі стадіями. Все може починатися з дружби, яка переходить в закоханість, а тут поставили дружбу аж перед самою любов`ю.  
    Але я повністю згоден, що справжнє кохання, на жаль, дається не всім.
    • 2015-04-02 11:32
      Ну, цей термін орієнтовний та дійсно в кожного все індивідуально. А на рахунок стадій, думаю, що дружба тут не мається на увазі як між друзями, а дружба у подружжі (важко це пояснити словами, але на мою думка ця дружба є трохи іншою) 
      Якщо навіть задуматися що таке дружба - то не кожен може свої начебто дружні стосунки із іншими людьми назвати дружбою. У нас є багато друзів, але чи є серед них дійсно справжній друг? Гуляти разом, веселитися, відпочивати - це ще далеко не справжня дружба...
  • 2015-04-01 20:04
    Як на мене, любов або є, або її нема... А от виділяння якихось стадій, класифікація, переконування людей в тому, що кохання живе лише певний період - це спроба певної людини хоч якось для себе виправдати чергові невдалі стосунки. Так і з'являються різноманітні теорії. 
     
    Особливо мене вразила стадія відрази. Це щось!
    • 2015-04-02 11:39
      Що не кажіть, але в деяких парах і ця стадія наступає і таке явище є досить поширеним. Звісно, строга класифікація тут недоречна, але, на мою думку, щоб досягти відчуття справжньої любові пара має пройти і через терпіння, і сварки, і служіння одне одному, і навіть інколи ту ж саму відразу. Мабуть, якось так :)
  • 2015-04-02 10:31
    :))) Это новый метод удержать людей в браке хотя бы лет до 12 :))) а там, вдруг. в ожидании любви, и разводиться будет "лень" :)))
    • 2015-04-02 11:43
      Ахахх, цікава ваша версія! :) Якщо врахувати, що люди привикають і один до одного, і до уставленого ритму життя і т. п. - то й дійсно може бути лінь займатися розлучення і всіма необхідними у цьому випадку процедурами :)
      • 2015-04-02 12:14
        Особенно если брать во внимание нажитое непосильным трудом добро, которое делить придется :)))
        • 2015-04-02 12:16
          Оооо, так! Краще вже жити як і жили, звісно, якщо там ситуація не критична.
    • 2015-04-09 20:49
      Немає нічого більш постійного, ніж тимчсове ))
      • 2015-04-20 15:07
        100% :)
  • 2015-04-03 14:36
    Любов такий стан, що проявляється він по різному. Вважаю класифікацію стадій любові в деякій мірі відповідаючою дійсності, щось правдиве є у цій теорії. В більшості випадків всепочинається з закоханості та пристрасті, які потім або трансформуються у щось більше та серйозніше, або втрачають енергію та затихають, і люди розходяться. А більшість шлюбів розпадається як раз через те, що одружуються люди саме у стадії закоханності. Вона ж не тиждень і не місяць триває, а от як раз десь і до трьох років може затягнутись. Ну це моя думка, може я й не правий. =)
    • 2015-04-03 17:43
      Я повністю вас підтримую. Висновок, який можна зробити з цього, наступний: ставитися до стосунків з коханою людиною серйозно, розважливо і без поспіху.
      • 2015-04-03 20:34
        Саме так!)) Ви вірно подвели підсумок)
        • 2015-04-03 20:43
          :)
    • 2015-04-09 20:52
      Dunkelheit, саме тому і існує закоханість - щоб одружилися швиденько, та діточок понароджували. Адже сенс життя кожної нормальної людини - в її дітях!
      • 2015-04-09 22:54
        Можливо ви і правду кажете, але ж після отакого от швиденького одруження та народжування діточок шлюби розпадаються, та жінки залишаються самотні з дітьми, зневірені та розачорвані. 
        Сенс життя багато в чому, але все це сугубо суб'єктивні точки зору, і в кожного на цей рахунок правда своя. Але вважати людей, котрі не хочуть мати дітей якимись ненормальніми, на мою думку, не дуже корректно.)
        • 2015-06-11 13:53
          Ви вважаєте, шановний Dunkelheit, нормальним відхилення людини від найважливішого інстинкту, закладеного в неї самою природою - інстинкту розмноження? Я ось до 30 ти років не хотіла дітей. А тепер думаю - ото ж була ненормальна! Моє сонечко - найбільше щастя в житті!!! )))  
          Але будемо справедливі - цивілізація вносить свої корективи в життєві пріоритети. И тому нехай "чайлдфрі" будуть нормальними, назвемо їх інакшими. Як представників нетрадиційних орієнтацій та тому подібних. Я все та всіх в житті розумію та сприймаю, нехай будуть всі, якщо іншим не шкодять.  
          А щодо швидко народити-швидко розвестися і т.п. Природі все одно - головне, що діти з'явились. А з боку моралі - так навіть по 10 років зустрічаються, потім на ляльку відважуются, розписуються, і через рік-два розлучаються. Гарантій немає ніяких. Лише бажання двох бути разом може перемогти все інше. Лише воно. ІМХО. ))))
  • 2015-04-05 19:24
    Я вже читала колись про це. Думаю, що якесь зерно (навіть дуже велике) у цьому є! Адже з часом закоханість та пристрасть заїдає побут. Щоденні життєві клопоти, особливо проблеми зі здоров’ям та матеріальні нестатки, романтиці аж ніяк не сприяють. І тільки справді сильні духом люди можуть разом подолати труднощі, виховати хороших діточок та зберегти теплі стосунки. Чого собі і усім щиро бажаю!!!
    • 2015-04-06 10:55
      Дякую від усіх і вам бажаємо того ж. Це дійсно не легка справа - пройти сварки, терпіння, служіння, а в кожних стосунках вони точно присутні :)
      • 2015-04-15 18:19
        О, це точно! Мені здається, що ми якраз зараз і проходимо СВАРКИ (стадію відрази). Живемо разом вже 7 років. Evangelina, Ви, до речі, не знаєте які роки 12-річного циклу на яку стадію конкретно припадають?
        • 2015-04-16 12:37
          І в нас, мабуть, ця фаза. Живемо разом 8,5 р. тягнеться та фаза вже біля 2 років, тож можу припустити, що якась правда в цьому є. Конкретніше нічого не знаю, лише закоханість швидше всього біля 3х років :) Еххх, дотягнути б до 12 років, а там може легше буде :)
          • 2015-04-20 14:59
            Будемо надіятися, що дотягнемо до 12-річчя подружнього життя. А це, до речі, - нікелеве весілля. А нікель, як відомо, особливо стійкий матеріал! Дасть Бог миру і здоров'я і миру, то і наша сім'я такою буде) 
            Чого я усім бажаю!
            • 2015-04-20 15:05
              І я Вам того самого бажаю! Можливо, й справді після 12 років спільного життя стосунки стають більш міцними. Але потім у чоловіків в 40-літньому віці криза починається :(

Наступний запис

2015-03-31 16:24

#ВишитіКартинки на дитячі мотиви

41
8

© 2010 - 2024. Всі права захищено.