Він і Вона

Група, учасників: 26
2015-06-23 23:57

Через що лежить шлях до серця чоловіка?

Дівчата, розкажіть, як ви підкорили свого коханого? Хлопці, чим вразила вас дівчина, яку ви полюбили? Чи погоджуєтесь ви, що #шляхДоСерця чоловіка лежить все ж таки через шлунок, а не ліжко, як зараз стверджує більша половина людства? В підтвердження такої думки процитую кумедний випадок з життя: «Прийшов коханий з роботи, я відчинила йому двері у звабливій шкіряній білизні, сексуальних панчохах і в масці. Він подивився на мене й запитав: «Поїсти є що, бетмен?» Я й присіла…» Що скажете?
17

Коментарі 52

  • 2015-06-24 07:23
    ))) Нюша, как ни удивительно, но путь к сердцу мужчины лежит через мозг. ))) Правда, удивительно?
    • 2015-06-25 13:51
      В наш час, Тетяно, мозок - велика рідкість, це навіть розкіш, яка дається не кожному:) Відповідно не всім чоловікам вистачає розумних жінок. Хоча, розум - це не найголовніше. Мудрість! Без неї не обійтися! Так що все вірно, мудра жіночко))))
      • 2015-06-25 13:52
        Нюшечка))) я не о женском мозге говорила)))
        • 2015-06-28 01:03
          Це я вже зрозуміла після Вашого листування з Yan_a )))
  • 2015-06-24 12:24
    Не думаю, що людину можна любити тільки за те, що вона смачно готує, або за те, що вона неперевершена в ліжку. Тут потрібний комплексний підхід)))
    • 2015-06-24 14:15
      Згідна на всі 100%!!!! Комплексний підхід - саме воно) Знаю одну особу, котра на вихідних готувала каву, і подавала її у ліжко чоловіку. Ніби нічого незвичного, так? Але з одежі на ній було дві речі: ланцюжок на шиї та мереживний фартушок...)
      • 2015-06-24 14:21
        Так значить, тримання свічки практикується ще й досі?!
        • 2015-06-24 14:56
          якщо тримаєш 2 горнятка кави, то свічку просто тримати нічим.....)
          • 2015-06-24 16:26
            я пожартувала...)
            • 2015-06-24 16:38
              Пожартували про те, що нічим тримати? :)
              • 2015-06-24 18:08
                можливо, можливо...))))))
      • 2015-06-24 16:15
        Де у цей час були діти?)
        • 2015-06-24 16:26
          а дітей тоді ще не було)
          • 2015-06-26 15:46
            Тоді все зрозуміло)
        • 2015-06-25 13:57
          Напевно, саме завдяки такому комплексному підходу вони й з"явилися))))
          • 2015-06-27 22:40
            Дітей там вже троє) Алеприємно спостерігати, кои чоловік та дружина, у котрих за спиною добрячий шматок життя разом, не перестали цікавити одне одного у всіх планах)
            • 2015-06-28 01:04
              Я Вам ось ще писала: "Треба повчитися у такої особи)))) Ех, де ж Ви були раніше зі своїми корисними порадами? Ну, сподіваюсь, зваблювати чоловіка ніколи не пізно, тож буду діяти))) От тільки маленька дитина не зрозуміє подібного маскараду))) Точно, треба було раніше це втілювати в реальність:)".
      • 2015-06-25 13:55
        Треба повчитися у такої особи)))) Ех, де ж Ви були раніше зі своїми корисними порадами? Ну, сподіваюсь, зваблювати чоловіка ніколи не пізно, тож буду діяти))) От тільки маленька дитина не зрозуміє подібного маскараду))) Точно, треба було раніше це втілювати в реальність:)
    • 2015-06-24 14:49
      І я за комплексний підхід! І підкорити - це одне, а от вже підтримувати досягнуте - то справа клопітка і систематична :)
      • 2015-06-28 01:08
        Підтримувати, справді, складно. Однією фантазією тут не обійтись))) Не завадить погодити на курси акторської майстерності, танців, співів і т.д.))) Ще й кучу прибамбасів для зваблення доведеться накупити, аби кожного дня дивувати коханого:)
        • 2015-06-28 10:36
          Ахаххах, це точно! Клопітка це справа одним словом :)
          • 2015-07-03 00:59
            :)))
  • 2015-06-24 15:38
    Мені завжди здавалось, що для кохання більше підходить слово "всупереч".  
    Або просто тому що це "та людина", байдужа на які в неї чесноти чи недоліки.  
    А приготувати поїсти я і сам можу, як і книжку розумні почитати (чим зараз і займаюсь).
    • 2015-06-24 16:28
      "Всупереч" - це круто! Тому ще не за щось.
    • 2015-06-25 13:59
      Головне, відчувати серцем і душею (а не чимось іншим), що це "та людина".
  • 2015-06-24 15:50
    Чоловіки люблять і смачно поїсти, і щоб їх хвалили частенько, дбали про них, це як маленькі діти, за котрими теж треба піклуватися, не менше ніж за дітьми. Тоді і спосунки будуть гарними в родині. Ну ще звичайно інтимне життя має буть хоч трохи урізноманітнене.
    • 2015-06-24 16:34
      Вам нужен мужчина или ребёнок? Как к ним относитесь, то и получаете. Кто - мужчину, а кто - ребёнка.
      • 2015-06-25 14:03
        А мені здається, що іноді ми, кохані жінки, не зможемо змінити деякі речі. От, наприклад, якщо представник сильної статі (нехай до 30 років) проживає з батьками й не має своєї точки зору, залишається маленьким маминим хлопчиком, то як би кохана жінка не старалася, як би не відносилась до нього, нічого не зміниться... Він так і залишиться дитиною...
        • 2015-06-25 14:50
          Да, так и будет, пока будет жить род опекой у мамы.
          • 2015-06-28 01:02
            Ой, боюсь, навіть якщо вже й не житиме під спідницею матусі, вона все рівно не залишить в спокої свого синочка... Це її маленька дитина, хіба вона зможе без мами?! Будуть повчання та настанови в телефонному режимі або завдяки занадто частим візитам...
  • 2015-06-24 16:13
    Згодна з коментарем про "комплексний підхід". Для мене саме поняття "підкорення чоловіка" досить дивне. Я, мабуть, старомодна: вважаю, що все таки підкорювати сердце повинен чоловік. А от щодо жіночої справи: шлунок, мізг чи ліжко... це вже досить суб'єктивно і залежить від стосунків. Краще всі аспекти тримати в гармонії)
    • 2015-06-24 16:37
      Вы немного не поняли о мозге. Я считаю, что мужчины всё анализируют (еду, секс, т.д.), ведь чувство боли - это также реакция мозга, как и речь, зрение. Всё идет через мозг. Потому и сказано мной, что мужчина воспринимает женщину "через" мозг.
      • 2015-06-24 23:20
        Ох, Тетяно, як ви всім наганяїв даєте!!! :) 
        P.S. То я в загальному - висновок за останній день, а не конкретно до цього коментаря :))))))))))
        • 2015-06-25 07:10
          ??? Разве кто-то с синяками?))
          • 2015-06-25 11:34
            Знаєм-знаєм про ваші "бойцовские способности" :) А взагалі то маю на увазі, що направляєте на "путь істинний" :)
            • 2015-06-25 11:40
              ))) я уже начинаю жалеть, что рассказала ту историю о бойцовских способностях ))) путь истинный у всех свой, как и восприятие ))
              • 2015-06-25 11:45
                Чому? Це крута історія! А ви все правильно робите!
      • 2015-06-25 14:04
        От і я перший комент не так зрозуміла))) Тепер все ясно:)
      • 2015-06-26 17:15
        Я не то чтобы "немного не поняла о мозге", а вообще не читала Ваш комментарий!=) Поэтому не стоит воспринимать все на свой счет=) 
        Ответила вот на это: "Тут потрібний комплексний підхід)))", а как и к чему это было написано - "это уже совсем другая история".
        • 2015-06-26 17:18
          Аааа, это я немного не поняла о мозге, который вы упомянули. )
          • 2015-06-26 17:23
            Не исключено=) В том-то и дело, что я мозг просто "упомянула" в перечислении всех "ресурсов" для достижения цели.
    • 2015-06-28 15:23
      Чим б ми не займалися, результат буде тільки при наявності поваги. Повага - це дуже довге культурне зближення. Тому що, якщо ми зблизимося занадто швидко, то повага «зійде нанівець», легко починаються конфлікти, що призводить до розлук. Якщо Ви хочете, щоб сімейні стосунки були назавжди - зближуватися потрібно все життя. Принцип стабільності дуже простий: якщо ми хочемо щоб відносини між чоловіком і жінкою були надійними і стабільними, то на їх розвиток потрібно витрачати багато часу і зусиль. Ми хочемо швидше - це призводить до швидкого завершення. Тому, навіть будинок краще будувати якісно і не поспішаючи, все має бути стабільно і розмірено.
  • 2015-06-24 16:14
    Усе індивідуально. Є випадки, коли дивишся на пару, де чоловік гарніший, розумніший за дружину і не знаєш, чим вона його підкорила. Це відомо лише їм. А є жінки і господині, і красуні, й успішні бізнесменки - самотні.  
    Головне і на початку стосунків, і потім - лишатися собою, особистістю.
    • 2015-06-25 14:18
      Ви мої думки прочитали)))) Зовсім нещодавно саме так казала своїй самотній подрузі.
  • 2015-06-24 21:18
    Я вважаю, що людей притягують один до одного сукупність факторів. Деякі мої однокласниці з модельною зовнішністю розлучились і тепер самотні. А дівчатка, що були мишками сірими живуть щасливою сім'єю. Є хлопець знайомий, кинув дружину-красуню, бо в тої в голові тільки салони й шмоття. Одружився з дівчиною з дитиною і тепер розповідає, що йому додому після роботи хочеться бігти, бо його там ЧЕКАЮТЬ і про нього ТУРБУЮТЬСЯ.
    • 2015-06-24 22:22
      Может недолюбленный в детстве? Предположение.
      • 2015-06-24 23:14
        Да нет,просто первая жена интересовалась реально только шмотками и мордячкой -) дома вечный бардак и жрать нечего. При этом постоянные претензии ,что он должен. а про то, что она тоже что то должна забывалось.Типа я красивая и этого достаточно. Он рассказывал, что когда со второй женой начал жить почувствовал что такое семья. Сейчас уже ляльку совместную родили.
        • 2015-06-25 07:07
          Ну дай Бог, чтобы понятая ним ценность, прожила в сердце десятилетия.)
        • 2015-06-25 14:22
          Таке часто й густо спостерігаю. В більшості випадків така закоханість лише у зовнішність жінки трапляється в більш молодшому віці, коли інші цінності на другому плані. А потім, коли розплющуєш очі, розумієш, що то була лише гарна обгортка від цукерки, а в середині пусто.
  • 2015-07-02 15:02
    Не зря говорят, что любовь - это целый химический процесс, который нельзя увидеть глазами. Точно сказать о скрытых уголках нашего сердца невозможно и чем оно мотивирует свой выбор. Принято описывать за что любишь человека. Ведь и любовь бывает разная! Например: ранее и даже сейчас бытует мнение "Бьет -значит любит". Вот здравая женщина регулярно получает побои от мужа, при этом она любит его. получается любовь через побои? Или вот еще: пара разошлась раз пять и столько же раз сошлась. В итоге надоели друг другу скандалами и бытовыми проблемами ужасно, понимают, что жизни вместе не будет, а периодами встречаются и говорят, что это Любовь. Или один раз увидев человека, можно в него влюбиться и пронести эту любовь на протяжении многих лет. Чем сердце провело дорожку к чужому сердцу? Ну вот. после таких примеров дайте конкретное определение через что лежит путь к сердцу?))))))))))) Может это уже было заложено свыше.
    • 2015-07-02 15:03
      Точно то, что эти пути не поддаются нормальным трезвым мыслям.

Наступний запис

2015-06-22 12:51

Що потрібно чоловікам від дружин?

16
51

© 2010 - 2024. Всі права захищено.