Він і Вона

Група, учасників: 26
2015-06-26 11:47

Ідеальні чоловіки. Бувають такі?

Ми так любимо мріяти про ідеальних чоловіків: гарний, добрий, багатий, щедрий, без шкідливих звичок, романтичний, чесний, все вміє і про все здогадується без слів. А чи існують такі чоловіки насправді? Звичайно, що ні. То гарний, але злий, то багатий, але скупий і таке інше. Може ми, жінки, багато хочемо? А може потрібно «виховувати» свого ідеального чоловіка? Знаєте байку про те, як пішла жінка по світу шукати ідеального чоловіка? Через час її питають чи знайшла вона такого. Знайшла, - відповідає вона, - але Він (той ідеальний чоловік) пішов по світу шукати ідеальну жінку. І як одна з мешканок сайту мудро зауважила: «Щоб жадати принца, потрібно бути, хоча б мінімум, принцесою».
290

Коментарі 72

  • 2015-06-26 15:47
    І навіть принцесам не щастить в коханні, і не кожна знаходить свого принца. Але твердо можу сказати - ідеальних чоловіків не буває. Всі з недоліками, але варто знайти того, чиї недоліки будуть менш за все бісити, і тоді можна отримати ідеальні стосунки.
  • 2015-06-26 16:01
    А зачем идеал? Это же так скучно!
    • 2015-06-26 16:03
      И поныть тогда нет как)))
  • 2015-06-26 16:06
    Я вам як чоловік можу сказати, дівчата не треба шукати ідеальних чоловіків. Таких немає. А тим, що ви постійно шукаєте ідеального, ви змушуєте багатьох чоловіків залишатись самотніми. Найдіть свого самого кращого, і для вас він стане ідеальним.
  • 2015-06-26 16:06
    Ідеальні бувають, для кожної жінки свій ідеальний чоловік. Для однієї якісь риси будуть недоліками, а інша буде у захваті, що її чоловік так може) 
    Головне, щоб між двому була повага та довіра, тоді можна пристосуватись один до одного і не робити того, що буде вибивати з рівноваги.
  • 2015-06-26 22:20
    Ідеальних людей не буває. Ідеальним партнер становиться тоді, коли інший партнер згоден миритись і спокійно сприймати недоліки іншої людини. Я вже тут писала вислів “Якщо муж козел, значить і дружина не лебідь біла”
  • 2015-06-26 23:19
    А я б здуріла з ідеальним, бо сама з грішками)))
  • 2015-06-27 09:26
    Та, мабуть, не бувають, на превеликий жаль.... Але я вірю, що є наближені до ідеалу :)
  • 2015-06-27 15:54
    Вважаю що ідеальні чоловіки це занадто просто, так само як і ідеальні жінки, ми всі різні і ідеали для кожного свої, інша справа знайти собі пару.Якщо знайти свою другу половинку, з якою комфортно і є повне взаєморозуміння, то можна бути ідеальними один для одного. І тим більше, ідеал це на словах так гарно звучить, а насправді розумний може бути нудним, гарний може бути потворний душею, багатий скупим, тут згодна з автором.
  • 2015-06-27 16:31
    Я виходила заміж за ідеального чоловіка (таким він мені здався під впливом закоханності)і прожила з ним три роки, а ось в четвер віднесла заяву на розлучення!!! Мені здається що такі екземпляри існують тільки в фільмах: з романтичним відношенням, букетами квітів, поцілунками, повагою до жінки, а в реальності їх треба шукати зі свічкою при денному світлі...
    • 2015-06-27 16:36
      Ксюша, я вам одновременно и сочувствую, и поздравляю! Если вы решились на развод, значит достал уже ваш муж по самые некуда. С освобождением вас! Но любой разрыв - боль... сочувствую вам. Держитесь! Мужчин на свете кууучи, выбирайте! ))) Только с умом )))
      • 2015-06-30 13:48
        Я про них навіть і чути не хочу, мені одного екземпляру було достатньо. Тепер чекаю коли це все закінчиться в моєму житті: безглузді звинувачення, дзвінки з погрозами забрати дитину і т.д. Тільки от в таких життєвих ситуаціях ми і дізнаємся ціну того самого "кохання" і "ідеального чоловіка". Хоча, можливо це тільки мені такий екземпляр попався.
        • 2015-06-30 13:52
          Ого! У вас там целая бойня. Да, правда, это надо переждать. К сожалению, истинное лицо мы видим в гневе. А гнев беспощаден, т.к. бьёт по самому больному - ребенку. Если вам нужна поддержка, пишите. Чем смогу, тем помогу. Не сдавайтесь!
          • 2015-07-02 09:37
            Спасибо за поддержку! 
            P.S. Вчера звонила свекровь и начала мне угрожать что заберет у меня ребенка. А я ей в ответ: - с милицией и через суд... Придется судиться, все юристы говорят что закон на моей стороне, т. к. не наркоманка, не алкоголичка, не проститутка...Нервотрепка постоянная, на успокоительных сижу
            • 2015-07-02 12:13
              Бедненькая вы, бедненькая. Вы всё правильно ответили свекрови. Как показывает практика, то всё это лишь угрозы, которые так и остаются угрозами. Не переживайте в этом плане: никто у вас не заберет ребенка. они годами будут бегать по судам и в итоге поймут, что лучше "дружить" с вами, а не ссориться. Вот яму себе они точно роют, ведь каждое оскорбление остается глубоко в нас, а они же хотят общаться потом с внуком/внучкой. А после такого разве можно нормальное общение? И вообще, что это за женщина если угрожает матери забрать ребенка?! Моральная уродка.
              • 2015-07-04 12:02
                Сама относилась к ней как к матери, хотела дочу повезти на недельку погостить, но раз такое дело... пошли они гулять... Если хотят общаться с внучкой, пусть приезжают, но отдавать, даже на несколько дней, я не собираюсь. Я не знаю что у них в голове, а вдруг украдут ребенка...Всякое может быть... Если хотят в суд - в перед и с песней... но большего они не получат..
                • 2015-07-04 12:21
                  Украдут? Разве они способны на такое?! Возможно просто нужно время, чтобы все остыли и подумали о своем поведении от которого страдает ребенок. (
                  • 2015-07-04 14:59
                    Всякое может быть, я же не знаю что у них в голове...Может это для кого-то и смешно, но это же мой ребенок, я за нее боюсь...
    • 2015-07-02 02:04
      Недавно я вивела такий закон, якби ж його ще й прийняти на рівні країни. Кинути жінку чоловік не має права. (Без її на те згоди, звичайно). Тобто - якщо вона проти розлучення - то мусить жити з нею, виконувати всі обов'яїки чоловіка, забезпечувати сім'ю, бути з сім'єю. А ось жінка повинна мати необговорюване право кинути чоловіка сама. Бо коли кидає жінка - то вже є підтвердженням того, що вона вичерпала всі пвдходящі для неї способи приноровитися до чоловіка, але не змогла. І тому кидає його, бо далі діла не буде. Бо чоловіки часто кидають при первій тривозі, а жінки всі до одного випробовують способи наладити сімейне життя. Може, я дуже категоричн,А однозначна та жорстка до чоловіків, та й випадки бувають різні, але ж жоден закон не удовільняє зразу всіх, тож мій закон сподобається більшості жінок, а це - найголовніше, бо ми - слабкі, тендітні та довірливі, матері їх діток. І ми повинні бути захищеними!! )))
      • 2015-07-02 09:34
        Такие ситуации делают нас сильнее.
        • 2015-07-02 11:08
          Жаль тільки, що ніхто не питає: А чи хочемо ми стати сильніше........ Тримайтеся!!!
        • 2015-07-02 11:08
          Як дитина реагує на ситуацію?
          • 2015-07-04 11:55
            О папе даже и не вспоминает, оформила в садик... теперь вот предстоят поиски работы, ведь у родителей на шее сидеть не буду
  • 2015-06-27 23:54
    Можу точно сказати, що ідеальних чоловіків як і жінків не існує. Все це закладено у нас в голові і якщо шукати і чекати на нього ідеального, то можна так і ніколи його не дочекася. Все залежить тільки від нас жінок і від того що ми хочемо отримати від майбутнього. Ми самі вибираємо спілкуватися, зустрічатися чи одружуватися нам з даною людиною.
  • 2015-06-29 18:41
    Є простий спосіб знайти ідеального чоловіка, просто взяти аркуш паперу і написати якого чоловіка ти хочеш, потім заховати цей листочок куди-небудь в дальній кут шафи і забути про це на півроку. І через пару місяців у вашому житті з'явиться відповідний кандидат. Тільки пам'ятайте, якщо замовили лицаря на білому коні, то можете отримати старого скупого лицаря на білій кляче.Просто чітко розписуйте свої бажання.
    • 2015-06-29 19:57
      Сказочница вы однако! Если бы было все так просто, то минимум половина женщин на земле были бы счастливы
      • 2015-07-02 15:43
        Це не казка, дана практика заснована на знанні про те, що думка матеріальна. Щоб не отримати негативного результату, потрібно чітко прописати з якими якостями майбутнього чоловіка ви згодні миритися, а що для вас категорично не прийнятне. Ще одна помилка, що зводить всі зусилля нанівець, це написання імені в бажаннях імені конкретної людини. І мрію треба відпустити, тому напишіть і забудьте про це на півроку.
        • 2015-07-02 16:34
          В подобное я практически не верю. Но может кому-то будет удобно довериться клочку бумаги и списку ))
          • 2015-07-08 11:14
            Згодна з Тетяною, що це просто казка. Ідеального чоловіка треба зробити самій. Взяти якомога кращого (на Вашу думку) і попрацювати над ним)))))Рік-два і він стане ідеальним. Звичайно, й на заводах трапляється "брак", та якщо не пощастила - робимо наступне придбання))))З ідеальним чоловіком жити сумно, бо іноді і посваритися хочеться)))))
            • 2015-07-09 14:22
              А як ви дивитеся на те, щоб хтось над вами попрацював? Захотів би зробити з вас свій ідеал жінки і змусив робити вас те, що ви вважаєте для себе категаріческі неприйнятним? Чи довго ви витримали в ролі піддослідного кролика?
              • 2015-07-12 22:38
                Я й так вважаю, що мій чоловік наді мною теж попрацював і працює досі)))))Я змінилася, і ці трасформації помічаю особисто. Тож нічого поганого в цьому не вбачаю і про "піддослідного кролика" Ви трішки перегнули палицю. Життя прожити разом нелегко. Я дивлюся на своїх батьків, які разом вже 30 років, і вони до сих під підлаштовуються один під одного, до сих пір виховують ідеальних чоловіка і дружину.
  • 2015-06-30 13:14
    Ни один человек не может быть идеален. И каждый идеальный мужчина или женщина в чужих глазах- плод воспитания, большого количества навыков, мудрости, стараний,притирок и уступок по отношению друг к другу. Как было выше сказано: «Щоб жадати принца, потрібно бути, хоча б мінімум, принцесою», а Вы представляете сколько принцессе необходимо познать наук, этикетов и т. д., чтобы быть достойной звания "принцессы". Так вот к чему моя мысль: чтобы найти идеального мужчину, посмотри на себя, возможно пришло время постараться и посеять "зерно идеальности" начало в себе? И тогда не нужно искать идеального мужчину, возможно, он уже ищет Вас.
  • 2015-06-30 14:19
    Також вважаю, що не буває ні ідеальних чоловіків, ні ідеальних жінок. Але, слава Богу, буває й таке, що зустрічаються ці 2 неідеальні створіння і утворюють ідеальній союз.  
    Але, більш схиляюсь до того, що має пройти багато часу, поки чоловік стане ідеалом (чи не стане ним). Адже з часом відкриваються й інші грані характеру чоловіка, які не завжди можна позитивно охарактеризувати.  
    Саме ставлення жінки до недоліків чоловіка буде визначати рівень його ідеальності.)))))  
    Тож, дівчата, шукайте свій ідеал, а не той, який описують в інтернеті чи журналах.
    • 2015-06-30 14:25
      Аминь! ))
    • 2015-06-30 14:45
      Если женщина становится умнее намного раньше мужчины, то мужчина к 40 годам только понимают все свои ошибки и начинают понимать женщин. Так скажем мужчина становится не идеальным, а более мудрым. А мудрость залог многих положительных факторов и эмоций, как у женщин, так и у мужчин.
  • 2015-06-30 15:35
    Звичайно ж ідеальні чоловіки існують! Вони так само живуть на цій планеті, як і ідеальні жінки. Ідеальний чоловік не п'є, не палить, щодня цілує свою дружину з ранку та перед сном, не зраджує їй, займається спортом та слідкує за рівнем холестерину в крові. Ідеальний чоловік завжди намагається забезпечити потреби родини в першу чергу, а вже потім думає про себе. Він приділяє багато уваги дітям, перевіряє їхні успіхи в навчанні, говорить з ними про їх захоплення та турботи. Ідеальні чоловіки зовсім поруч, просто більшість жінок їх не помічає, бо кожна в захопленні чекає свого принца, якого вигадала собі ще в дитинстві!
    • 2015-06-30 15:37
      )))) Вы о себе? Забыли написать о миллионах и о щедрости )))
  • 2015-07-01 14:09
    Я дотримуюсь думки, що ідеальних людей не існує взагалі. Комусь головне, щоб чоловік був вірним, для когось - щоб був багатим. Іншим потрібен красунчик з горою м`язів або високим рівнем інтелекту. Комусь пощастить і чоловік буде мати майже всі бажані якості. Але у кожного свій ідеал. І мабуть найкращий варіант - виховати чоловіка під себе=)
  • 2015-07-02 01:57
    Чоловіка треба вбирати по його недолікам. Комусь розкидані шкарпетки стануть поперек горла, а комусь - незакритий тюбик із пастою, а на розкидані шкарпетки буде начхати. Але ось така заковика, що всі недоліки потім лізуть. А попервах їх навіть і не видно. Або ж вони ще не накипіли... Мдааааа.... ))))
    • 2015-07-02 07:00
      )))))ахахах, в список к носкам, тюбикам я могу столько пунктов добавить! )))) это такая истина!
      • 2015-07-02 23:51
        Паста, шкарпетки...Мене у свій час просто шалено дратувало, коли мій .... ідеальний))) чоловік, повертаючись додому, лишав взуття посередині коридору. От просто на середині, там, де зняв, переступив і пішов далі. Спочатку я прибирала мовчки - не важко ж, посунула вбік, та й усе) Потім почала робити зауваження. Не голосно так, злегка, натяками)))) Не подіяло. Конкретні фразі теж ні до чого не призвели. Тоді я почала достроювати і свої поруч. Так, перегороджувала майже весь коридор - ланцюг із чотирьох зимових, до прикладу, чобіт - така собі перешкода. Пару разів запнувся, потім почав переступати. І нарешті...Він почав питати чому я, Я, не прибрала взуття з-під ніг) малось на увазі моє) Раз прибрав, другий... А потім і своє став одразу ставити куди слід) Ось так)
  • 2015-07-02 07:11
    Звісно, ідеалу не існує. Але для кожної жінки є межа. Особисто у мене, і думаю, що не тільки) є перелік недоліків, з якими я б не змогла миритись в чоловікові. Це загальноприйняті норми поведінки, нічого аж такого. Проте бувало таке, що не з перших хвилин розгледиш отой недолік... Розгледіла, рано чи пізно, а щось із тим робити потрібно. І кардинально. А із рештою цілком можна жити) Пристосовуватись, притиратись ,йти на компроміси. Єдине але: коли немає ніяких почуттів, то нічого і не вийде. Нехай там яким буде перелік його достоїнств, та він буде голосно тупцяти капцями по підлозі, сопіти занадто голосно, та вночі хропе, та крихти на столі знову лишив.... Скільки витримає ідеальна принцеса?)
    • 2015-07-02 08:35
      Хммм, а принцесс то нет))) соглашаюсь со всем, кроме того, что обязательно должна быть любовь (я так понимаю, что именно это вы имели ввиду). Любовь то со временем заканчивается и появляется звук шорханья или топот ногами, крошки на столе и т.д.
      • 2015-07-02 23:43
        Нууу...Я не зовсім про кохання. Взагалі про позитивне відчуття до людини - для початку ВЗАЄМНА симпатія та ВЗАЄМНЕ бажання щось будувати разом. А коли треба виходити заміж, бо: 1) всі подружки вже там; 2) прийшов вік; 3) стомилась від запитань "А коли вже ти?;, і.т.д. за першого, кого наздогнала.... не бачу кайфу)
        • 2015-07-03 06:55
          Ааа, ну тогда - да. Все верно.
  • 2015-07-06 12:16
    ........Ми так любимо мріяти про ідеальних чоловіків: гарний, добрий, багатий, щедрий, без шкідливих звичок, романтичний, чесний, все вміє і про все здогадується без слів.......... 
     
    Мрій, мрій про мене мрій, може буду твій, мрій про мене мрій ))))
    • 2015-07-06 12:42
      чё, слабо соответствовать? )))
      • 2015-07-14 12:23
        Для кого то соответствую, а кому то ни когда не угодишь.
  • 2015-07-07 12:58
    Писала колись роздуми про ідеального чоловіка (можна на моїй сторінці тут подивитися). Дішла до висновку - ідеальний той, с ким тобі зручно та комфортно. А розумний, скупий чи веселий - хіба то має значення, якщо він тебе влаштовує?
    • 2015-07-07 13:24
      Никогда не видела женщин, которых устраивает скупость )
  • 2015-07-08 10:48
    А що же за бажання зробити з усього ідеальне? Чому всім потрібне ідеальне життя, ідеальна жінка, ідеальний чоловік? Всі ми не можемо бути ідеальними в силу власних вад, які стовідсотково є в кожного. Особисто мені здається, що не буває нічого і нікого ідеального. Чоловіки тим паче не можуть бути ідеальними для всіх і кожного. Я погоджуюсь і приєднуюсь до думки, що "ідеальним" чоловік може бути для когось конкретного, тому що десь в чомусь чоловіки здатні поступитися задля коханої і/або дорогої людини, але взагалі таке поняття - це міф.
    • 2015-07-08 10:59
      так уж мы устроенны: нам обязательно нужно всё лучшее (квартира, машина, косметика, одежда, друзья... муж) )))
      • 2015-07-12 14:39
        Так, але ж розуміння "кращого" занадто відрізняється у кожної людини. Речі ми підбираємо "найкращі", дивлячись більше на бренд чи відруги. А друзі та чоловік можуть бути найкращими для нас особисто і все. На мою думку, поняття "кращості" в даному питанні сугубо суб'єктивне, адже та людина, яка саме для Вас може стати кращою по Вашим власним розумінням і баченням, але в той самий час більше ні для кого не зможе бути кращою, оскільки інші жінки, наприклад, побачать в Вашому ідеальному чоловікові ті вади, які для них є недопустимими. Ось тому ідеальним чи кращим чоловік може і мусить бути лише для своєї жінки. Ви зі мною погоджуєтесь?
        • 2015-07-12 16:14
          Конечно! Всё правильно. Но это не меняет факта, что мы (женщины) всегда будем чем-то недовольны ))
          • 2015-07-15 22:26
            О, це взагалі цікава тема! От скажіть, чому цей життєвий парадокс постійно переслідує нас? Сама дуже часто голову над цим ламаю. Ми ж наче обираємо собі супутника життя самостійно, постійно намагаємось покращити його ставлення до нас і підкорити під наші бажання та примхи. Звичайно ж, у більшості жінок все це виходить, але ж чому тоді ми постійно продовжуємо бути незадоволеними та ще й скаржимося на них подругам? От чому не можна просто порадіти за себе і свого чоловіка, а потрібно всі його "мінуси" робити показними?
            • 2015-07-15 22:47
              Потому что мы так запрограммированы - искать лучшего из лучших самцов)
              • 2015-07-25 13:54
                Так, але ж недоліки є у всіх і завжди може знайтись хтось, у кого немає таких вад (звичайно ж є інші, але особливо на перших етапах знайомства це не завжди помітно). Що тоді робити заміжній жінці, на Вашу думку? Насідати на свого чоловіка і псувати нерви йому і собі? Змінити ж його буде важко, якщо взагалі реально! Так, нам потрібен кращий, але ж інколи цей "кращий" - вже чужий чоловік і у Вас може бути сім'я та діти. Як тоді вгамувати своє палке бажання до всього найкращого і продовжувати сприймати наявність у свого чоловіка тих рис характеру або те відношення до себе, яке далеке від бажанного?
                • 2015-07-25 15:50
                  Никак. Это ооочень хороший вопрос. И на него нет ответа, т.к. вы сами изначально сказали: вечно остаемся недовольными. А вообще, если подходить к вопросу "что делать?" то проще изменить свое отношение к мужу и жалобам. Перестать искать недостатки, закрыть рот с подружками и искать в муже достоинства.
                  • 2015-07-27 17:33
                    Так, я з Вами цілком погоджуюсь. Отже проблема існування "ідеального" - це проблема нас самих і нашого постійного незадоволення, чи не так? І дійсно, потрібно спершу розібратися в собі і своїх бажаннях, а потім застосовувати тортури до свого чоловіка, але щось мені здається, що все одно коли-не-коли, а щось ми все одно як вигадаємо, то мало місця буде і "ідеальному" і не дуже ;)
                    • 2015-07-27 17:44
                      )) это чтобы не расслаблялся ))) а ещё лучше разобраться в себе и в своих желаниях и необходимых требованиях до замужества, а не после.
                      • 2015-08-09 20:34
                        Розібратися-то можна, але ж це не завжди допомагає))))
                        • 2015-08-09 20:40
                          ))) такие мы женщины )
  • 2015-07-09 11:31
    Зважаючи на те, що Ваш покірний слуга є єдиним представником чоловічої статі, що підпадає під вимоги до ідеального чоловіка, відповідь: «так»! Але є, всього на всього, одна людина, яка з цим не згодна)))
    • 2015-07-09 11:47
      И кто же этот не согласившийся?
      • 2015-07-09 13:05
        Дружина)))
        • 2015-07-09 13:08
          ))) и чего я спрашиваю! ))) естественно! это же она живет со всеми вашими "идеальными" чертами и привычками )))
          • 2015-07-09 15:05
            так, не цінить та, корій пощастило...)
  • 2015-07-10 09:56
    Вот так обсуждения...Не бывает идеальных людей:ни женщин,ни мужчин!Вопрос нужно ставить иначе:а смогу ли я мириться с недостатками человека с которым я хочу жить?Часто повторяющаяся ошибка это наша влюблённость.Именно это чувство идеализирует в наших глазах человека.А потом,спустя некоторое время,появляется разочарование...Моё мнение,так лучше не торопиться,имею ввиду возраст,всё таки в зрелом возрасте да с наличием жизненного опыта меньшая вероятность ошибиться.
    • 2015-07-10 10:44
      Золотые слова! Всё верно на все 150%.)
  • 2015-07-27 22:48
    Ідеальних чоловіків не буває, бувають не гулячі, більш домашні, але все рівно зі своїми тараканами в голові. Хоча саме цікаве чоловіки хочуть якраз ідеальних жінок, яка б варила їсти, прала, прибирала, все по дому робила, сиділа з малою дитиною в декреті, та ще й на роботу ходила, а то ж вона весь день дома сидить, нічого не робить. А ще має гарно виглядати при всьому, і не скиглити, не жалітися. Тоді навіщо такій жінці ідеальний чоловік, якщо вона сама все може робити?
    • 2015-07-28 07:03
      )))) так и женщин таких нет. Вернее, если и есть, то мозг вынесет любому мужику))

Наступний запис

2015-06-26 00:47

Згадуєте минуле кохання?

198
43

© 2010 - 2024. Всі права захищено.